Politică de anulare
- Orice rezervare efectuată online și neanulată până la termenul limită de anulare specificat în sistem se consideră FERMĂ și implică automat responsabilitatea plății.
2. Toate anulările vor fi efectuate prin intermediul sistemului online sau în cazul unei disfuncționalități a sistemului se va contacta departamentul de rezervări sau helpdesk.
- Termenul limită de anulare fără penalizare este specificat în momentul efectuării rezervării online. Depășirea termenului respectiv implică plata penalizărilor, specificate la rândul lor în rezervare.
- În cazul neprezentării la Hotel Viena se va aplica o penalizare de minimum o noapte (până la maximum costul întregii șederi, în funcție de politica de anulare).
5. Cererile de rambursare, ca urmare a utilizării parțiale a serviciilor turistice, trebuie însoțite de o confirmare scrisă . Această confirmare nu garantează returnarea contravalorii serviciilor neutilizate. Solicitarea va fi onorată numai în cazul în care se acceptă returnarea contravalorii.
În general cazarea începe la ora 12.00 , ora locală, în ziua sosirii indicată în rezervare. Pentru a evita eventualele neplăceri din timpul ocupării camerei, vă rugăm să ne informați în cazul în care veți ajunge înainte la hotel.
Părăsirea hotelului trebuie făcută până la ora 12. Părăsirea târzie până la ora 14:00 se face gratis, părăsirea hotelului între orele 14:00 – 18:00 se taxează cu 50% din tariful pe noapte, iar după ora 18:00 se taxează cu tariful integral pe noapte.
- Hotel Viena solicită ca cel puțin unul dintre clienți/oaspeți să aibă vârsta de minimum 18 ani împliniți.
TARIFE
Hotel Viena are tarife fluctuante, care se schimbă zilnic. Tariful este garantat numai pe baza unei rezervări efectuate. Nu se acceptă o cerere de rambursare bazată pe faptul că prețul de vânzare a fost aproape sau peste tariful de la recepție.
Toate rezervările fără garanție până la ora 19:00 vor fi anulate automat fără a contacta clientul.
Conducerea hotelului are dreptul să ceară la sosire detaliile cardului de credit sau un depozit care să acopere și să garanteze orice costuri suplimentare care pot apărea pe parcursul șederii dumneavoastră.
Politica hotelul privind micul dejun pentru copii: pentru 1 copil cu vârsta de până la 12 ani micul dejun este gratuit.
TIPURI DE CAMERE
Tipurile de camere variază în funcție de alegerea clientului. Încercam sa ne asiguram ca vom oferi tipul de camera rezervat, totuși pot exista ocazii când in loc de o camera cu pat dublu poate fi alocata o camera cu doua paturi separate sau o camera cu pat dublu poate fi alocata in loc de o camera cu doua paturi separate. Va rugam sa luați la cunoștința ca majoritatea hotelurilor europene oferă doua paturi single alăturate pentru a forma un pat dublu. In timp ce toate preferințele legate de tipul de camera dorit sunt trimise, alocarea camerelor este făcută de către hotel si depinde de disponibilitatea din momentul intrării .
Toate camerele sunt echipate pentru un adult, cu excepția cazului în care se solicită camera pentru doua persoane. Pentru 3-4 persoane se aplica un suplement de camera și taxa de mic dejun
Politica hotelului referitoare la copii: într-o cameră un singur copil cu vârsta de până la 4 ani poate dispune de un pătuț pentru copii, copiii cu vârsta cuprinsă între 5-15 ani pot dormi în același pat cu părinții. În acest caz hotelul nu își asumă responsabilitatea pentru confortul clienților.
- Orice cerere suplimentară, cum ar fi de ex. solicitarea unui etaj superior, nu va fi garantată în momentul rezervării, ci va depinde de disponibilitatea hotelului în ziua sosirii clientului.
3. Clasificarea după stele afișate oferă o idee generală a calității hotelului și un nivel aproximativ de facilități, servicii și comodități. Este responsabilitatea persoanei care face rezervarea să se asigure că tipul de cameră rezervat este adecvat numărului de persoane care călătoresc.
RECLAMAȚII
1.Orice reclamație trebuie depusă în scris la Hotel Viena sau pe adresa de email a hotelului.
2. Nu vom lua în considerare reclamațiile care nu au fost supuse atenției hotelului pe timpul șederii clientului. Orice reclamație trebuie raportată pe loc hotelului.
3.Nu suntem responsabili pentru compensarea nici unei situații care ar fi putut fi rezolvată la fața locului.